Ostoskori on tyhjä (0,00 €)
  • Ostoskori on tyhjä

Ultracom Oy:n verkkokaupan toimitusehdot

Store.ultracom.fi on Ultracom Oy:n omien tuotteiden tai niihin liittyvien tuotteiden verkkokauppa. Maksupalvelut tarjoaa Klarna, jonka kautta maksaminen tapahtuu suojatusti ja luotettavasti.

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Ultracom Oy:n (Y-tunnus: 0934814-2) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.


Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä
  3. Toimitusaika
  4. Toimitustavat
    1. Postitse lähimpään noutopisteeseen
    2. Nouto myymälästä
  5. Maksutavat
    1. Klarna
    2. Käteinen
    3. Lasku/osamaksu
  6. Palautukset
    1. Palautusohjeet
  7. Myyntialue
  8. Laskutettavat työt

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvolisäveron (Alv) ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Esimerkiksi ennakkomaksu tilisiirrolla voi viivästyttää hieman tilauksen käsittelyynottoa, koska maksun täytyy näkyä tilillämme ennen kuin tilaus otetaan käsittelyyn. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Jos asiakas valitsee toimitustavaksi "Nouto Myymälästä", voi toimitusaika vaihdella riippuen valitusta noutomyymälästä ja ajankohdasta. Yleensä toimitusaika "Nouto Myymälästä" vaihtoehdolla on 1-3 päivää.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Ultracom Oy tai noutomyymälä ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.


Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan tuotteen mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita ja tilaus toimitetaan kokonaisuudessaan kun koko tilaus on valmis toimitettavaksi. Voimme myös tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja toimittaa loput tuotteet jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

 

Toimitamme paketit aina kirjattuna Postipakettina, johtuen tuotteen arvosta. Pidätämme oikeuden lähettää tilauksen muulla toimitustavalla, mikäli tilausta ei tuotteen arvon tai koon vuoksi tarvitse lähettää kirjattuna postipakettina.

Postitse lähimpään noutopisteeseen

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen toimitusehtojen mukaisesti. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä Posti ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

 

Nouto Myymälästä

Nouto myymälästä on joustavin toimitustapa. Valittuasi haluamasi noutopisteen, saat ilmoituksen puhelimitse tai sähköpostilla kun tilaamasi tuotteet ovat noudettavissa. Valitessasi toimitustavaksi Nouto myymälästä, maksat tilaamasi tuotteet noutopisteeseen ja voit käyttää kussakin Noutopisteessa käytössä olevia maksutapoja. Myös tuotteiden mahdollinen asennuspalvelu onnistuu noutopisteillämme. Noutopiste voi periä erillisen maksun hinnastonsa mukaisesti tuotteiden käyttöönotosta ja laitteen toimintakuntoon saatamisesta asiakkaan päätelaitteella. 

Huomaathan ettei kaikille tuotteille ole mahdollista valita toimitustavaksi noutoa myymälästä. Tällaisia tuotteita ovat muun muassa digitaaliset ohjelmiston lisäpalvelu-tuotteet, jotka kytketään suoraan asiakastiliin. 


Maksutavat

Verkkokaupan tilauksia voi maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kunkin maksutavan yhteydessä näet mahdollisen lisähinnan kyseiselle maksutavalle. Varaamme tuotteita maksamattomalle tilaukselle enintään 14 vuorokauden ajan, minkä jälkeen tuotteet ovat kenen tahansa ostettavissa.

Osa maksutavoista voi edellyttää rekisteröitymistä Ultracom Oy:n tai kolmannen osapuolen asiakasrekisteriin. Ulkopuolisten palveluntarjoajien käyttöehdot löytyvät kunkin palveluntarjoajan omilta sivuilta.

Klarna

Maksupalvelutarjoaja:

Klarna Bank AB

www.klarna.com/fi

 

Käteinen:

Vain noutotilauksille. Voit halutessasi maksaa myös luottokorteilla (luottokorttimaksu ei ole mahdollinen Ultracom Oy:n tehtaalla).

Lasku/osamaksu:

Voit tilata tuotteet myös laskulla tai osamaksulla. Maksuvaihtoehdon tarjoaa Klarna Bank AB. Löydät lisätietoja laskulla ja osamaksulla maksamisesta www.klarna.com/fi

Yritykset ja yhteisöt:Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla. 


Palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin Ultracom Oy varaa itselleen oikeuden veloittaa aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€. 

Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Laitteen (Koira-GPS panta, Novus) käyttäminen koiran kaulassa luetaan sellaiseksi käyttämiseksi, ettei palautusoikeus ole enää voimassa.

Digitaalisilla käyttöönotetuilla tuotteilla, kuten ohjelmistot, ohjelmistojen lisäpalvelut ja muut vastaavat tuotteet ei ole palautus eikä vaihto-oikeutta.

Mikäli asiakas on tilausta tehdessään antanut yrityksen nimen, katsotaan, että tavara tilataan yritykselle, eikä normaali kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ole voimassa.

Jos olet noutanut tilaamasi tuotteet Noutopisteeltämme, laitteen toimitusta, palautusta tai muuhun vastaavaan liittyvät asiat hoitaa sama noutopiste, josta olet tuotteet noutanut.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin Postin toimipisteessä asiakaspalautuksena. Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä. 

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.


Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen lukuunottamatta Ahvenanmaata. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.